Alles-in-1 pakketten stijgen onder gebruikers

 

tv

Nederlandse telecomgebruikers sluiten steeds meer Alles-in-1 pakketten af. De keuze om alles in één pakket onder te brengen word populairder. In de laatste vier maanden van vorig jaar had zelfs 59% van de Nederlanders een Alles-in-1 pakket.

In 2013 was dat zelfs nog 50% dit is onderzocht door Telecompaper die marktonderzoeken verricht. Kabelprovider Ziggo bied de meeste pakketten aan. Zij bezitten een marktaandeel van 57%. KPN en Telfort nemen een tweede plaats in wat betreft alles in één pakketten, hun marktaandeel zit op 21%. Telfort heeft in 2014 een stijging gezien in nieuwe klanten die kozen voor hun producten. Zij bieden lage tarieven voor hun diensten, die bestaan uit interactieve televisie en internet, waar zij gebruik maken van KPN’s netwerk.

Telfort ziet marktaandeel stijgen

Telfort verwelkomde ook nieuwe klanten op het gebied van mobiele telefonie, die sloten zij naast het Alles-in-1 pakket af. Van de ondervraagden kwam ook naar voren dat 5% zijn vaste telefoonaansluiting willen opzeggen omdat de kosten voor mobiele telefonie steeds goedkoper worden.

Vergelijk alle aanbieders van Internetproviders

Vergelijk op Pricewatch.nl alle aanbieders van Alles-in-1 pakketten en bekijk welke aanbieder het beste aanbod heeft. Een Alles-in-1 pakket is in de regel goedkoper omdat u meerdere diensten afneemt. Een los abonnement is daarentegen duurder. Vul uw postcode en huisnummer plus voorkeur in en u ziet in een aantal seconden wat Pricewatch.nl voor u kan betekenen.

Bron: Nu.nl

Plaats een reactie

16 + 14 =